Fuldt telefonisystem direkte i Teams-klienten
Med VoiceGo telefon og telefonsystem Teams-integrerede cloud-telefoncentral kan alle jeres medarbejdere få en cloud-baseret telefoncentral uden lokal hardware på stedet.
Med den unikke mobilapp og softphone-applikationen på computeren kan I kommunikere uanset hvor i verden I befinder jer med en kraftfuld telefonsystemfunktion. Med en avanceret Microsoft Teams-integration.
Unikke mobilappsfunktioner
Unik opkaldshistorik
Fuld information ved opkald
Hent opkald fra enhver gruppe
Valgfri nummervisning
Opkald tilbage
Log ind/ud/pause grupper
Håndtering af sager
Fælles telefonbog
Planlægning af numre
Og mange flere funktioner
Afhåndtering af sager, misse aldrig et opkald
Afhåndtering af sager er en unik løsning, der sikrer, at I ikke går glip af nogen indkommende opkald. Køhåndteringstjenesten gør det lettere for virksomheder med indkommende telefoni at håndtere køer, koordinere og planlægge opkald, automatisere tidsbestillinger samt muliggøre videomøder. Med løsningen skaber I både mere tilfredse kunder og færre mistede forretninger. Funktionen kan anvendes på de fleste virksomheder, f.eks. salgs- eller supportfunktioner. Men den fælles nævner er virksomheder, der ikke ønsker at gå på kompromis med deres serviceniveau.
Med et klik oprettes en kundesag
Når en kunde ringer ind, og I ikke når at svare, får kunden muligheden for at: ”…Vil du blive ringet op, tryk 1″. Dette udløser en sag i brugernes webgrænseflade og i mobilappen. Den nærmeste ledige medarbejder ringer derefter kunden op og tager imod ordren eller sagen! Takket være at det også sendes ud i mobilappen, får også sælgere eller andre rejsende medarbejdere besked om, at nogen ønsker at blive ringet op.
Ingen mistede kontakter eller forretninger
Sagerne bliver liggende, indtil de bliver afkrydset. Alle kan tydeligt se, at der ikke ligger noget glemt. Systemet viser, hvem der har håndteret sagen samt eventuelle kommentarer til sagen.
Via Teams-integrationen får I 100% fuld telefonsystemfunktionalitet direkte i Microsoft Teams-klienten. Telefoncentralen skelner ikke mellem en bruger i Microsoft Teams eller VoiceGo-telefoncentralen, da hele grænsefladen for VoiceGo er integreret i Teams-klienten!
Brugergrænseflade
Takket være at VoiceGo nu er helt integreret i Teams, får brugeren adgang til alle sine funktioner, som de kan håndtere gennem det normale grænseflade. Brugeren kan administrere hele sin profil og tilslutning, samtidig med at opkald kan foretages, modtages og viderestilles til de terminaler, som brugeren har på sin tilslutning.
Telefoncentraltjenester
Fuld telefonsystemfunktionalitet direkte i Teams-klienten.
Talte henvisninger inklusive profilstyring
Giver indkaldte personer en optalt henvisning med tidsangivelse for, hvornår personen forventes at være tilbage.
Log ind/ud/pause i køer
Muliggør login, logout og pause fra hele køen via Teams-grænsefladen.
Rettighedshåndtering
Med vores rettighedshåndtering kan du nemt administrere adgang til opkald, telefoncentral og eksterne kommunikationstjenester, f.eks. videregive opkald.
Fuld telefonsystemfunktionalitet
Indeholder fuld telefonsystemfunktionalitet som extension, vælgertjeneste og andet direkte i Teams-grænsefladen.