globalns.dk > It-løsninger > IT-Support & Klientsupport

IT-Support & Klientsupport

Vores supporttjeneste henvender sig både til små virksomheder og mellemstore virksomheder.

IT-Support & Klientsupport

Vi er en partner, du kan stole på til at støtte og supportere din interne IT og dine supportanmodninger. Lad vores eksperter tage sig af din IT-support, mens du fokuserer på din virksomhed. GNS IT-support er en tjeneste, der aflaster din IT-afdeling og giver dig klare omkostningsbesparelser.

GNS IT-support og klientsupport tilbyder effektiv, hurtig og proaktiv IT-støtte for alle dine stationære computere, servere, netværksenheder og applikationer. Vi hjælper med alt fra enklere opgaver som at installere printere remote eller på stedet til at støtte dig ved avancerede fejlfindinger af dine servere.

Vi tilbyder både support på timebasis uden supportaftale samt supportaftaler, hvor vi sammen finder den bedste supportaftale for din virksomhed. Da vi arbejder med faste priser, får du sikkerhed og et klart overblik over dine supportomkostninger.

Ekstern IT-afdeling

Med tjenesten ekstern IT-afdeling kan vi være virksomhedens komplette IT-afdeling eller bistå som støtte til den eksisterende IT-afdeling ved alle spørgsmål. Vi hjælper dig med hele processen:

  • Proof of concept (POC)”, vi udarbejder sammen med dig alt det materiale, du har brug for at verificere, at projektet opfylder dine behov
  • Case study, ved at udføre en undersøgelse sammen med dig får vi dybdegående viden om din unikke sag
  • Indkøb, vi finder sammen med dig den mest omkostningseffektive løsning for dig
  • “Best practice”, alle projekter implementeres i overensstemmelse med hard- og/eller softwareleverandørens kravspecifikation og/eller understøttede implementeringer, hvilket sikrer, at du som kunde kan være tryg ved, at du altid har en understøttet løsning
  • Implementering, vi arbejder sammen med din IT-afdeling eller helt uafhængigt med implementeringen af dit projekt
  • Verificering, vi bekræfter sammen med dig, at alle mål er opnået
  • ”Knowledge transfer”, ved behov uddanner vi dig og dit personale
  • Proaktiv support, vi arbejder altid proaktivt, hvilket giver dig sikkerhed i, at vi altid arbejder proaktivt
  • Patch-håndtering
IT support och klient support. Vi hjälper er med era IT problem och drift av era applikcationer
Scroll to Top